Αθήνα : 24/10/2013
Αριθμ. Πρωτ.: 116099
Οι ασφαλισμένοι, που επιθυμούν την έκδοση πιστοποιητικού ασφαλιστικής ενημερότητας έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν το αίτημα τους στα φαξ και e.mail της κεντρικής υπηρεσίας και των περιφερειακών υπηρεσιών ώστε να αποφεύγουν στην προσέλευσή τους στο Ταμείο.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και λαμβάνοντας υπόψη τον μειωμένο αριθμό των υπηρετούντων στο Ταμείο υπαλλήλων, το αίτημα για την έκδοση της ασφαλιστικής ενημερότητας θα πρέπει να υποβάλλεται έγκαιρα.
Προκειμένου η Υπηρεσία να προβεί στην έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας θα πρέπει προηγουμένως να έχει ενημερωθεί ο Ηλεκτρονικός Φάκελος Ασφαλισμένου (ΗΦΑ) και να μην υπάρχουν οφειλές μέχρι το τέλος του προηγούμενο εξαμήνου.
Στην αίτηση οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να αναγράφουν τα στοιχεία τους (Ονοματεπώνυμο, αριθμό μητρώου ,διεύθυνση, τηλέφωνο φαξ) καθώς και τον τρόπο με τον οποίο επιθυμούν να αποσταλεί η ασφαλιστική ενημερότητα (ταχυδρομικά, μέσω φαξ).
Δείτε ΕΔΩ την ανακοινωση και τους αριθμους φαξ και τα e.mail
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Α.ΛΑΨΑΤΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου